Jdi na obsah Jdi na menu
 


Ace Ventura

16. 8. 2007

Agatha Christie-and then there were none je hra, která vznikla volně podle knižní předlohy Agathy Christie. Příběh pojednává o 10 osobách, které jsou pozvány na ostrov do panského sídla, přičemž ten kdo je pozval vůbec nedorazí.Všichni jsou obviněni z vraždy a bojí se odhalit vše co vědí.Každý je sám se svým problémem,tajemstvím i strachem.Jeden po druhém začnou umírat, respektive, někdo je vraždí.Na vás je,abyste přišli záhadě na kloub .Hra není čistě lineární,takže můžete postupovat za určitých okolností tak jak sami chcete.
Inventář-když najdete nějakou písemnost tak jí vezměte,táhněte na lupu a klikněte.Váš hrdina řekne ,že si přepíše text do zápisníku a v něm si ho pak můžete přečíst.Pokud budete chtít něco spojit nebo naopak demontovat tak si to dáte do spodního políčka v inventáři a pak kliknete na ozubená kolečka pod okénkem.Pokud budete chtít hru uložit,upravit nebo ze hry odejít zmáčknete klávesu ESC.


Osoby ve hře

Patrick Narracott
hlavní hrdina a osoba za kterou hrajete.Amatérský detektiv,který se této role ujal z nouze,protože jako jediný nebyl obviněn z vraždy.Jeho pátrání je poněkud stereotypní,ale dá se to pochopit když uvážíme ,že o vyšetřovacích metodách sotva co ví či zná.

Lawrence Wargrave
soudce na odpočinku.Jeho zdravotní stav mu už dále neumožnil vykonávat toto zaměstnání.Je spíše unaven životem a příliš stár na to,aby cokoliv plánoval.Přesto mu nechybí kuráž a jeho bystrý mozek je stále o krok napřed a pobyt na ostrově si užívá.

Vera Claythorne
kráska,kterou Narracott tajně miluje,ale ona jeho city zpočátku neopětuje.Její vztah s Lombardem je odhalen,ale to co jí trápí daleko víc je její budoucnost.Být učitelkou je její velký sen.

Emily Brent
starší dáma poněkud upjatého zevnějšku.Působí spíše jako stará panna bez špetky kouzla.Pro muže není objektem,který by chtěli dobývat a je zřejmé,že jí to není lhostejné.Upíná se k bibli a tam hledá útěchu i vyrovnanost.

Phillip Lombard
odvážný mladý muž jehož city k slečně Claythornové nebyli jen touhou po flirtu.Nebojí se ničeho a ani to ,že se na ostrově vraždí ho nevyvede z klidu.Má pocit,že má vše pod kontrolou a že si vždy poradí.

Dr. Edward Armstrong
známý a uznávaný lékař jenž si potrpí na důstojnost, ať už ke svému povolání nebo ke své osobě.Spojuje v sobě vlastnosti džentlmena a vědce.Jako lékař si v domě vybudoval dost zvláštní a výlučnou pozici.Jeho sebevědomí však sráží fakt,že není schopen odolat alkoholu.

William Blore
detektiv profesionál,který však byl odsunut Narracottem na vedlejší kolej,což nese dost nelibě.Je velmi sebevědomý,umí se vyjadřovat a má rád rychlá řešení.

Anthony Marston
trochy dandy ,který užívá života.Jako syn bohatých a vlivných rodičů neřeší existenční problémy,ale evidentně neví jak naložit s životem.

John Mackenzie
generál ve výslužbě.Typický voják.Poněkud zvláštní povaha,ale být generálem znamená být tvrdý a přísný.Život pro něj ztratil smysl smrtí jeho ženy.

Thomas Rogers a jeho manželka Ethel
služebnictvo v domě,které se stará o veškerý chod ,počínaje jídlem a konče úklidem.Oba jsou velmi svědomití a poctivý.Prostě stará dobrá britská škola.

1.Kapitola
Začínáte před domem,kde je před vámi sluha Rogers.Otočte se a jděte zpět k molu,kde máte svoji loď.Vidíte,že jí nějaký hulvát poškodil a tudíž není schopná provozu.Vraťte se zpět a se sluhou si promluvte.Začne pršet a on vás pustí dovnitř.Můžete se porozhlédnout po domě.Zamiřte nejprve do salonku vlevo a vezměte si z barového stolku tři prázdné sklenice vlevo.Jděte dál do místnosti s kulečníkem.Všimněte si dveří vpravo,je to knihovna.Přes hernu vejděte do jídelny a v jedné ze zásuvek si vezměte baterku.Z jídelny jděte do dveří vpravo,je to kuchyně.Přejděte celou kuchyň až k lednici a u ní se dejte doleva.Jste u komory se zásobami.Vezměte si lopatku na pytli s moukou a dvakrát klikněte na mouku.Vyhrabete baterie.Seberte i velké kolo sýra.Jděte zpět k lednici a projděte dveřmi vpravo od lednice.Klikněte jednou vpřed a vstupte do dveří vlevo.Je to pokoj pro služebnictvo.Ze stolu vzadu si vezměte sadu šicích jehel a dva dopisy.Dopisy v inventáři přetáhněte na lupu dole a klikněte.Náš hrdina si text přepíše do svého deníku.Můžete si i zkompletovat baterku-přetáhněte baterku a baterie dolů do okna nad lupou a ozubenými kolečky.Kliknete na ozubená kolečka a máte funkční svítící baterku.Vyjděte po schodech nahoru a promluvte si se služebnou paní Rogersovou,která rovná prádlo ve skříni.Jděte pak doprava až ke dveřím a projděte jimi.Jste v horním patře,kde jsou ubytováni všichni hosté. Nejdříve se dejte doleva z vašeho pohledu a projděte všechny pokoje,vezměte si dopisy,pak se vraťte zpátky a jděte rovně, je tu čtveřice ubytovaných hostů/zaklepáte na dveře a se všemi promluvíte/ a tím pátým je Blor.V jeho pokoji je na nočním stolku zápisník,ale než k němu dojdete tak přijde Blor a dojde k ostré výměně názorů.Poté se ozve zvonek,který svolává hosty k jídlu,takže se ocitnete v kuchyni před jídelnou.Klikněte na dveře a vyslechnete konverzaci.Vyjděte opět po schodech nahoru a z místa,kde paní Rogersová rovnala prádlo si vezměte prostěradla.Opět se vraťte do Blorova pokoje a vezměte si jeho zápisník z nočního stolku.Nyní jděte do Marstonova pokoje.Jeho pokoj je první zleva z pozice vašeho hrdiny,najdete tam zvací dopis a šifru.Jděte do třetích dveří na této straně,je to pokoj Emilie Brentové.Vezměte si bibli z nočního stolku a kód na skříni.V inventáři do dolního políčka přetáhněte bibli,kód a kód z Marstonova pokoje.Kliknete na ozubená kolečka a máte rozkódovanou zprávu,kterou si jako všechny dokumenty hned přepište do zápisníku.Z pokoje ještě neodcházejte,vyjděte dveřmi ven a běžte doleva,kde vidíte teleskop se stojanem.Obojí si vezměte.Nyní se vraťte dolů k jídelně a opět si vyslechněte o čem všichni hovoří.Nastane zmatek a vy stojíte nad ležící paní Rogersovou a doktor Armstrong vás žádá,zda byste mu mohl donést lékařskou brašnu.Armstrongův pokoj je třetí zleva z vaší pozice,najdete tam lékařskou brašnu.Jděte do pokoje pro služebnictvo a brašnu dejte doktorovi,který sedí u paní Rogersové.Jděte dolů do salonku.Když vstoupíte a se všemi promluvíte,tak se spustí animace a uvidíte kterak Marston padne mrtev k zemi po vypití sklenky whisky.Vyjděte ze salonku a vlevo si z gramofonu vezměte desku s nahrávkou.Poté následuje další kolo rozhovorů,kdy mluvte se všemi.Po tomto kole rozhovorů bude následovat animace.

2.Kapitola
Jděte ke schodišti ,připravte si baterku a vyjděte až do horního patra pro hosty.Vejděte do Armstrongova pokoje a klikněte na něj.Poté ještě vstupte do pokoje Emílie Brentové a pana Lombarda/páté dveře zleva/.Abych vám nemusel stále popisovat,kde který pokoj je tak vkládám plánek,podle kterého se v pohodě zorientujete.ObrazekNáš hrdina si uvědomí ,že je skoro ráno, že toho moc nenaspal a vrátí se dolů do jídelny.Je svědkem zajímavých rozhovorů.Poté se ujměte iniciativy a opět se všemi promluvte a vyčerpejte všechny dialogy.Spustí se animace.

3.Kapitola
Vejděte do kuchyně a promluvte si s Rogersem.Jděte ke kulečníku a zde si promluvte s Armstrongem a Wargravem.Pak projděte dveřmi do knihovny a vyjděte skleněnými dvoudílnými dveřmi ven .Klikejte stále jen kupředu a dojdete k útesu ,kde stojí slečna Clythornová.Po rozhovoru se vraťte po té samé cestě zpět a projděte napravo tmavou dírou mezi skalisky.Jděte kupředu až dojdete ke včelínu,kde najdete koš s jablky.Seberte ho a vraťte se zpět na cestu a jděte zase směrem ke slečně Claythornové,ale na rozcestí se dejte z vašeho pohledu doleva až přijdete na pláž.Promluvte s MacKenziem a pak jděte zpět,ale ne tou cestou co jste na pláž přišli ale jděte poděl ostrova po vysypané cestičce vedle trávníku.Zde najdete Lombarda s Blorem a Lombard vám nakonec dá i plán jak vytvořit řiditelný padák.Jděte po této cestičce dál až přijdete k hlavnímu vchodu,ke stojí opět Lombard s Blorem.Pokecejte s nimi a pak s madam Brentovou,která háčkuje.Po rozhovoru jí dejte sadu jehel z inventáře,prostěradla a jděte po cestičce vlevo,stále kupředu až přijdete ke kůlně.Jsou tu opět Lombard s Blorem.Spustí se animace a máme dalšího mrtvého,je to Mackenzie,generál s kterým jste mluvili na pláži.

4.Kapitola
Jste v jídelně.Promluvte se všemi lidmi v místnosti a vyčerpejte všechny dialogy.Pak jděte do kuchyně a promluvte si s Rogersem.Následuje animace a vy se ocitáte v salonku,promluvte si s madam Brentovou.Jděte ke gramofonu a klikněte na levý bok.Otevře se vám vnitřek a vy vyndejte dvě vakuové elektronky.Vezměte vycházkovou hůl u vstupních dveří.Nyní jděte do knihovny a ze stolu vezměte lampu.Otevřete všechny šuplíky a postupně si vezměte razítko a razítkovací polštářek,izolepu,mapu a kartičku.Pak se přesunete směrem ke knihovně a ze židle vpravo vezměte knihu Historie pobřeží jižního Devonu.Nyní stojíte před knihovnou plnou knížek.Vyndejte z ní tři knihy a pak je dejte zpět tak,aby k sobě pasovali velikostí a barvou.Je to jednoduché a hned poté se vám vedle otevře tajný vchod.Jděte kupředu k velkým trezorovým dveřím a klikněte na ně.Objeví se vám kulatý číselník s posunem doleva a doprava.Nejprve tedy točte doleva tak,aby ručička ukázala na číslo28,pak točte pravým na 11 a nakonec opět levým na 49.Náš hrdina uslyší cvaknutí a pak klikněte na páku vlevo a dveře se otevřou.Ještě než vstoupíte do trezorových dveří tak si vezměte z rádiovysílačky na stole vlevo vakuovou elektronku.Vejděte dovnitř a pod stolem vezměte nafukovací člun.Před sebou vidíte čtverce s písmeny.Vy musíte písmena seřadit zleva doprava,odshora dolů tak abyste vytvořili větu RULE THE WAVES.Čtverce jsou posunovatelné a na princip přijdete okamžitě.Až se vám to povede tak se otevřou další tajné dveře.Vejděte a zatáhněte za páku vlevo,rozsvítíte a můžete jít dál do jeskyně.Jděte nejprve doprava a vezměte si tam lodní šroub.Vraťte se zpět a jděte doleva po kovové lávce až na konec.Vpravo u sudů si vezměte vesla a projděte dveřmi dál.Klikněte kupředu a ze země si vezměte kleště.Jsou trochu špatně vidět.Klikněte na prkna před vámi a projděte dál.Před sebou vidíte takový větší dolík v zemi.Vraťte se zpět do domu a vejděte do dvoukřídlých dveří ,tam co je kulečníkový stůl.Vejdete do promítací místnosti.Vidíte Lombarda a slečnu Claythornovou jak se k sobě mají.Až je vyrušíte tak s nimi oběma promluvte a pak při odchodu klikněte na promítačku a ze šuplíků vezměte filmy,prázdnou cívku a žárovku.Vyjděte ven a běžte do vstupní haly a dozadu.U dveří je Rogers,promluvte s ním.Poté jděte ke gramofonu,umístěte na něj gramofonovou desku,vložte dovnitř dvě vakuové elektronky,dejte jehlu na desku a klikněte za páčku vepředu.Uslyšíte hlas,který vám sděluje,že je dobře že vás napadlo otočit desku a že vás pan neznámý bude dobře bavit.Jděte do salonku a vezměte sklenici z barového stolku z níž naposledy pil Marston.Jděte k rádiu dozadu a zkuste otočit knoflíkem.Proud do něj sice jde ,ale stále nefunguje.Jděte ke krbu,klikněte na něj a vezměte si zápalky a opište si říkanku do zápisníku.Jděte do pokoje pro služebnictvo a vejděte do koupelny.Je tu Blor,takže ho prokecejte.Pak jděte do kuchyně do komory a vezměte si z police podlévač.Vepředu ze stolu vezměte košík z měděného drátu.Pak jděte nahoru do pokojů hostů a jděte do pokoje generále Mackenzieho.Sedí zde soudce Wargrave,tak s ním promluvte.Pak jděte do pokoje vedle,kde je ubytována Emily Brentová.V koupelně si vezměte ze stolku její zdravotní kartičku a přečtěte si jí.Pak jděte do pokoje doktora Armstronga a promluvte s ním i o tom ,že víte že holduje alkoholu.Pak se ocitnete dole v salonku.Je tma,v inventáři si dejte dolů velké kolo sýra a klikněte na ozubená kolečka.Sýr se oddělí a vy získáte procezovací plátno.Jděte do horního patra pro hosty a vejděte do pokoje Emily Brentové.Vidíte ,že spí.Jděte do pokoje vedle k slečně Claythornové.Je vzhůru a je tu i její nápadník Lombard.Promluvte si s nimi a pak už se vám bude chtít spát.Je ráno a je sháňka po Rogersovi a madam Brentové.Ocitáte se s Blorem venku a je na vás oba najít.Klikněte kupředu a najednou jde proti vám klidná a v pohodě madam Brentová.Klikněte doleva a rovně.Ocitnete se u kůlny,kde najdete mrtvého Rogerse.

5.Kapitola
Ocitáte se opět v jídelně a vše směřuje k tomu,že další obětí bude madam Brentová.Je však až podezřele chladnokrevná a vyrovnaná.Wargrave však ztratí důvěru v Narracotta a rozjede pátrání na vlastní pěst.Vyjděte ven a budete svědkem hovoru mezi Armstrongem a madam Brentovou.Pak si s ní promluvte i vy.Řekne vám ,že jí někdo zcizil klubko vlny.Klikněte kupředu a pak doleva a rovně.Jste opět u kůlny,ale hlídá tu Blor.Vejděte dovnitř do kůlny a vezměte si lopatu,kartičku a lampu na stole.Jděte dál do kůlny a vezměte si štafle a vědro napravo.Vyjděte ven a jděte doprava a stále rovně.Přijdete k pumpě u které je hadice.Hadici si vezměte a do vědra natočte vodu.Vraťte se do domu a jděte ke kulečníku,kde si promluvíte se soudcem Wargravem.Pak jděte přes knihovnu a jeskyni až k místu kde je dolík,použijte lopatu a vyhrabete ruční pumpičku./viz obrázek/ObrazekVraťte se zpět po kovové lávce a jděte doprava.V inventáři si dejte dolů nafukovací člun a pumpičku.Klikněte na ozubená kolečka a máte nafouknutý gumový člun.Člun dejte na aktivní místo vedle vás a pak na člun použijte vesla.V animaci uvidíte jak náš hrdina ztroskotá na pláži,takže o něco tak bláznivého se už pokoušet nebude.Jděte do boudy a z truhly si vezměte hromadu rybářských sítí.Pak jděte ven a dveřmi napravo sejděte opět do jeskyně a zpátky přes knihovnu do domu.Jděte do kuchyně směrem ke komoře.Kousek od ní nalevo je lis na ovoce.Nejprve na něj použijte procezovací plátno,pak koš jablek,lodní šroub a nakonec dolů pod kohoutek dejte prázdnou sklenici a klikněte na kohoutek.Získáte jablečný mošt.Nyní jděte do knihovny a vyjděte ven dvojitými dveřmi a jděte stále rovně až přijdete k útesu ,kde se hádá Lombard s Claythornovou.Promluvte si s ní a jděte zpět.Na rozcestí se dejte doprava a nyní po cestičkách se dostanete až ke kozlovi,který vás nechce pustit dál./viz obrázek/ObrazekPřesně vám tu cestu k němu nepopíšu,ale těch možností není tolik ,abyste ho nakonec nenašli.Když kliknete směrem ke kozlovi tak na vás zaútočí a dál vás nepustí.Vezměte vědro vody z inventáře a nalijte ho do koryta.Kozel přiběhne a začne pít a vy můžete projít dál.Jděte až k rybářské chatě a uvnitř si vezměte kanystr s benzínem.Jděte dál do druhé chaty a zde vezměte kožené popruhy na kozla.Můžete se podívat i do třetí chaty,ale nic tam není.Vraťte se zpět kolem kozla a na rozcestí se dejte doleva.Pasou se tu dvě kozy a před vámi je trnitý keř ,kterým nelze projít.Vezměte z inventáře jablečný mošt ve sklenici a vylijte ho na keř.Kozy přijdou ke keři a sežerou ho.Cesta je volná.Jděte kupředu a napravo si vezměte chomáč vlasce.Vraťte se zpět do domu a běžte nahoru ,kde jsou pokoje hostů.Podívejte se klíčovou dírkou na Armstronga jak pořád nasává.Poté se ocitnete venku s tím,že už konečně musíte této záhadě přijít na kloub.Vraťte se před dům a štrikující madam Brentové dejte vlasec z inventáře,řekne vám že to by mělo pomoci a máte se stavit za chvíli.Jděte dovnitř do domu a opět vyjděte a promluvte s ní.Dá vám konečně sešitá prostěradla.V inventáři si dolu dejte sešitá prostěradla,trojnožku,kožené popruhy na kozla a rybářské sítě.Klikněte na ozubená kolečka a máte řiditelný padák.Jděte k útesu a klikněte padákem na aktivní místo./viz obrázek/ObrazekV animaci uvidíte,že ani další pokus opustit ostrov se nezdařil.Jste opět na ostrově,naštěstí vás zachránila bójka.Vezměte si z ní německý námořní maják.Slyšíte a vidíte Lombarda jak vykřikuje,že se cosi stalo madam Brentové u včelína.Běžte tedy ke včelínu.Zhlédnete animaci.

6.Kapitola
Promluvte si s Wargravem a Armstrongem v salonku,pak vyjděte ze salonku a oba muži se kterými jste hovořil se domluví na partičce kulečníku.Jděte do pokoje Philippa Lombarda.Bohužel zbraň zmizela,takže se muži navzájem prohledají,ale nic nenajdou.Jděte zpátky dolů do místnosti s kulečníkem a pohovořte s oběma muži.Spustí se dlouhá animace,kdy je Narracott,tedy vy otráven a nemá moc času na užití protijedu.Bohužel opět je výpadek elektřiny a je třeba jít nahodit generátor.Slečna Claythornová si odskočí pro deku,protože je jí zima,ale její zoufalý křik vás přinutí vyběhnout nahoru.Vejděte do pokoje proti schodišti,ale někdo vás praští a vy jen uslyšíte výstřel a proberete pod schodištěm dole.Jděte do jídelny ,kde vidíte zastřeleného soudce Wargraveho.Stojíte před domem,běžte doleva do kůlny, kde je generátor.Použijte kanystr s benzínem a generátor nahoďte.Nyní utíkejte ke včelínu a kousek od něj je v trávě lahvička s Bellimanovým mazáním./viz obrázek/ObrazekLahvičkou klikněte na Narracotta,hned vám je lépe,tudíž jako protijed to zaučinkovalo.

7.Kapitola
Promluvte si se zbývajícími čtyřmi aktéry této smrtící rulety.Bude následovat animace,kterak sedíte v salonku a za zády vám projde pravděpodobný vrah.Jděte nahoru k pokoj slečny Claythornové a zaklepejte.Tímto se přesvědčíte,že je ve svém pokoji stejně jako Lombard.Jen doktor Armstrong ve svém pokoji není.Teď si dáme takovou vsuvku,abychom zmírnili napětí.Splníme si nepovinné úkoly,které nemají na postup ve hře vliv ,ale je docela příjemné si je zahrát.Vyjděte ven a jděte do sadu s jablky.Vezměte štafle z inventáře a postavte je pod strom a pak na ně klikněte.Natrháte tím košík jablek.Vraťte se zpět do domu a jděte přes knihovnu a trezor opět dolů do jeskyně a projděte až k místu ,kam jste dorazili na člunu.Klikněte kousek doleva od chaty a na zemi leží kartička s citátem o starých kostech.Vraťte se zpět ke kulečníku a ze stolku si vezměte dřevěnou skřínku s kostkami.Umístěte jí dolu v inventáři a klikněte na ozubená kolečka.Získáte klíček od zásuvky ke stolu v knihovně.Jděte tam a zásuvku otevřete.Najdete knihu o včelařství,přepište si stránky do zápisníku a prostudujte je.Vraťte se ke včelínu,otevřete si inventář a přetáhněte váček s tabákem dolů a klikněte na ozubená kolečka.Rázem máte prázdný váček a tabák.Dejte dolů prázdnou lampu s cylindrem a tabák.Klikněte na ozubená kolečka a máte lampu naplněnou tabákem.K lampě dolů přidejte zahradní hadici,klikněte na ozubená kolečka a máte včelařský nezapálený dýmák.Přidejte k němu dolů zápalky a klikněte na ozubená kolečka.Máte zapáleny včelařský dýmák,který použijte na úl.Pak úl otevřete a vyndejte plástev medu.Dolů dejte plástev medu a velký barový šejkr.Opět klikněte na ozubená kolečka a získáte šejkr plný medu.K němu dolů dejte prázdnou skleničku a opět klik na ozubená kolečka.Konečně máte sklenku prvotřídního medu.Nyní si pro změnu zhotovíme pomůcku na identifikaci otisků prstů.Dolů do inventáře dejte podlévač a mouku.Klikněte na ozubená kolečka a máte podlévač naplněný moukou.Přidejte dolů sklenici z které naposledy pil Marston a opět klikněte na ozubená kolečka.Tímto máte sklenici posypanou moukou.Vyndejte podlévač a místo něj dejte dolů izolepu a klikněte na ozubená kolečka.Získáte tím otisk prstu,který si pod lupou prohlédněte.Vraťte se zpět do domu a jděte do Marstonova pokoje.Jděte k jeho aktovce vlevo a použijte na ní podlévač a izolepu.Poté si pod lupou prohlédněte otisk prstu.Pak dejte dolů otisk prstu z aktovky a ze sklenice které pil a klikněte na ozubená kolečka.Vidíte ,že oba otisky jsou stejné.Jděte do pokoje dr.Armstronga.Jděte k jeho lékařské brašně a použijte stejný postup jako na aktovku Marstona.V inventáři si pod lupou prohlédněte Armstrongův otisk.Takhle to můžete udělat i u ostatních.Nyní běžte dolů a vyjměte z gramofonu dvě vakuové elektronky-UX - 201A a 807- H.Běžte do salonku k rádiu a k elektronce 305GT přidejte další dvě z gramofonu.V inventáři dolů dejte měděný košík a kleště.Klikněte na ozubená kolečka a získáte měděný drát,který použijte na rádio a pak otočte knoflíkem vepředu.Snad to trochu zklidní nervy slečny Claythornové.Vyndejte z rádia všechny tři elektronky elektronky a běžte do knihovny a projděte tajným průchodem.Na stole vlevo vidíte rádiovysílačku.Vložte dovnitř elektronky 305GT a 807- H.Dejte dolů do inventáře stolní lampičku a klikněte na ozubená kolečka.Získáte lampičku a žárovku.Lampičkou klikněte na rádio a pak na něj použijte i mikrofon.ObrazekUslyšíte sice dost špatně,ale přece jen zaslechnete cosi v tom smyslu ,že byste neměli strkat nos do určitých věcí.Vezměte si obě elektronky ,vyjděte nahoru a projděte všechny pokoje.Slečna Claythornová vás dovnitř nepustí a navíc jí dal Lombard zbraň.Ten šel zapálit ven vatru,aby se pokusil někoho přivolat.Jděte dolů do promítací místnosti/tam co je kulečník/a do promítačky vložte promítací žárovku z inventáře.Zmáčkněte páčku a uvidíte film o tom jak ponorka vyhodí do povětří nějakou věc.Pak vložte film z inventáře a uvidíte jen jakéhosi muže.Pak vezměte první film v krabici co máte v inventáři a dejte ho dolů.Klikněte na ozubená kolečka a máte film i kartičku.Tu si přečtěte.Na film se náš hrdina odmítne podívat.Stejně to udělejte i s druhým filmem v krabici.Opusťte promítací místnost a jděte přes knihovnu ven a stále rovně až k útesu.Přijdete k vatře,kterou zapálil Lombard.Vraťte se zpět do domu a běžte ke dveřím slečny Claythornové.Stojí tu s Blorem a Lombardem.Se všemi si promluvte a dojdete k závěru ,že dr.Armstrong se jednoduše vypařil.

8.Kapitola
V jídelně proběhne dialog o tom ,že zmizelo i tělo soudce Wargraveho, poté se rozdělíte.Lombard bude hlídat vatru a Blor s Claythornovou budou ve svých pokojích.Jděte do promítací místnosti úplně dopředu a najdete zde soudce Wargraveho.Není však střelen do hlavy ,jak bychom předpokládali a navíc je jeho tělo ještě teplé.Přejděte do knihovny a vyjděte dvoudílnými dveřmi ven.Najdete zde mrtvého Blora,kterému někdo rozbil hlavu mramorovým medvědem.Slečna Claythornová vykoukne z balkonu a řekne ,že právě takového medvěda měla v pokoji a jde se podívat.Zjistí,že medvěd už tam není a je si jista,že vrahem je Lombard nebo vy.Otočte se a jděte stále rovně k útesu a podívejte se na vartu.Pak se vraťte na rozcestí a běžte doleva až na pláž.Klikněte do pravého dolního rohu obrazovky.Najdete tu mrtvého dr.Armstronga.

9.Kapitola
Jste u dveří slečny Claythornové,ale odmítá vás pustit dovnitř.Myslí si,že jste vrah.Zde máte dvě možnosti jak ve hře pokračovat
A)Pokud budete jen tak pátrat kolem domu či vně a teprve poté půjdete k vatře,tak najdete mrtvého Lombarda, protože vatra exploduje.
B)Jděte hned k vatře a promluvte si s Lombardem.Tím ho zachráníte před explozí a dozvíte se ,že on je ve skutečnosti Charles Morley a že Phillip Lombard byl jeho přítel,který byl otráven.

10.Kapitola
Jste opět v domě a slyšíte hlasy,vyběhněte nahoru a jste svědkem finální scény,kdy se dozvíte motiv a poznáte vraha.Překvapivě jím je madam Emily Brentová alias Gabriella Steelová,holywoodská herečka,která zosnovala tvrdou pomstu soudci Wargravemu za odsouzení svého milence.Opět zde máte dvě možnosti zakončení
A)Po animaci vejděte do koupelny a Steelová slečnu Claythornovou zastřelí
B)Vezměte z inventáře mramorového medvěda a klikněte na ruku madam Brentové alias Steelové.Svedete s ní malý souboj a pak už se bude jen houpat a houpat......
Já jsem zvolil tuto možnost a tak naživu zůstali Narracott, Lombard a slečna Claythornová.Z gramofonové desky si vyslechněte záznam o tom ,kterak proběhlo ukončení v románu Agathy Christie.Jděte do jídelny a vezměte ze stolu posledního námořníčka.Vstupte do promítací místnosti a umístěte námořníčka vedle projektoru,do levého rohu.Otevřete horní šuplík a vyndejte film s názvem Hello again.Umístěte ho do projektoru ,zmáčkněte páčku a zase někdy příště..................konec.
Uložené pozice
Čeština
Demo
Recenze
Videoukázka

Obal na cd(dvd)

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář